November 21, 2017
You can use WP menu builder to build menus


Huh! Buat malu je dia dinobatkan sebagai seorang pendebat Negara sedangkan apa yang dia selalu lakukan hanya menabur fitnah dan membuat dakwaan tanpa sebarang bukti semata – mata.

Untuk sekian kalinya, Si Budak Hingusan tu tampil dengan kenyataan kononnya pihak yang cuba menyerang partinya seolah – olah dibayar oleh pihak tertentu. Itu je la alasan yang boleh dia berikan.

Kot sebelum ini pun, Si Budak Hingusan kesayangan Tun Mahathir tu pernah membuat dakwaan kononnya cuba disogok dengan wang berjumlah hampir RM 5 juta untuk meninggalkan parti.

Tapi malangnya, sehingga ke hari ini, masih belum ada sebarang laporan dibuat oleh Si Budak Hingusan tu kepada SPRM. Malah dia juga GAGAL tampil dengan bukti terhadap dakwaannya.

Yang lebih menghairankan, kenapa Tun Mahathir sendiri hanya mendiamkan diri apabila Si Budak Hingusan tu GAGAL tampil dengan bukti terhadap dakwaan yang telah dilakukannya?

Tindakan Tun Mahathir itu seolah – olah membenarkan Si Budak Hingusan tu menabur fitnah terhadap orang lain secara sesuka hati. Adakah itu corak pentadbiran yang dimahukan?

Dan kali ini pun Si Budak Hingusan tu sekali lagi membuat tuduhan kononnya pihak yang membuat laporan kepada RoS berhubung status Armada yang tidak wujud dalam Perlembagaan parti dibayar oleh pihak tertentu.

“Mereka cuba serang Armada dengan pelbagai dakwaan demi melemahkan Armada. Mungkin mereka takut kerana Armada memiliki kekuatan seramai 57 peratus anak muda yang menganggotai Bersatu. Mereka yang buat kenyataan seolah-olah dibayar untuk bawa isu ini kepada Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS),” katanya.

Yang herannya, kenapa Si Budak Hingusan tu sendiri tidak mengambil tindakan yang sewajarnya jika benar dakwaan yang dibuat oleh bekas Exco Armada itu dikatakan tidak benar?

Kenapa dia tak ambik tindakan dan memfailkan saman terhadap mereka? Sebaliknya, isu pemecatan yang dibangkitkan oleh bekas Exco Armada itu masih GAGAL untuk dijelaskan secara terbuka.

Isu pemecatan jawatan serta keahlian bekas Exco Armada itu yang menjadi tanda tanya. Tindakan itu seolah – olah memberi gambaran bahawa PPBM ditadbir oleh seorang Diktator yang tidak mengamalkan Politik Demokrasi seperti yang dibanggakan oleh Si Budak Hingusan tu!!!




Source link

admin

No Comments

You must be logged in to post a comment.

Show Buttons
Hide Buttons