February 18, 2018
You can use WP menu builder to build menus


Sudah – sudah la pemimpin UMNO ni nak jadi ‘Baik’ sangat dengan puak Pakatan Haprak ni. Jangan nak bagi muka pada diorang yang suka menabur fitnah tak tentu arah macam Si Rafizi tu.

Jangan hanya kerana Si Rafizi tu mengaku secara terbuka yang dia dah buat silap, maka dengan mudah pemimpin UMNO ni nak memaafkan kesalahan yang telah dilakukan tanpa searang tindakan.

Jangan la pemimpin UMNO ni jadi BACUL macam Si Azmin Ali yang TAKUT nak ambik tindakan terhadap Kaki Fitnah seperti Rafizi tu. Buat malu je jadi Melayu kalau takut nak ambik tindakan.

Seeloknya orang macam Si Rafizi tu diberikan pengajaran yang setimpal dengan tindakan yang telah dilakukan supaya dia sedar diri. Bak kata orang zaman sekarang, “Biar dia ada akal sikit!!!”

Malahan tindakan yang dilakukan itu mampu memberikan pengajaran kepada seluruh rakyat Malaysia agar mengetahui siapa sebenarnya puak Pakatan Haprak ni supaya mereka tak tersalah pilih.

Kalau setakat dia mintak maaf sambil mendakwa kononnya dia buat silap dan kemudian pemimpin UMNO memaafkan dia secara terbuka tidak mencukupi. Itu tidak akan menyelesaikan masalah. 

Jangan ulangi kesilapan yang dilakukan oleh pemimpin UMNO terhadap Nurul Izzah yang memaafkan anak kepada Si Ketua Penipu tu tanpa menjejaskan kedudukan dia sebagai Ahli Parlimen.

Sebaiknya, biar pemimpin Pakatan Haprak seperti Si Rafizi tu duduk ditepi longkang sambil menghitung nasib yang menimpa dia kerana kelakuan buruk yang telah dipamerkan. Tak payah la pemimpin UMNO ni nak jadi orang yang ‘Suci’ sangat!!!




Source link

admin

No Comments

You must be logged in to post a comment.

Show Buttons
Hide Buttons