February 23, 2018
You can use WP menu builder to build menus


Takde maaf bagi orang yang menggelarkan diri dia sebagai Mejar Zaidi ni. Dan takde bahasa yang baik untuk seorang berperangai biadap seperti yang dipamerkan. Maka sebab itu dia layak digelar BABI.

Kalau ya pun dia taksub dengan parti yang dia sertai, jangan sampai tahap nak menghina orang yang dah meninggal dunia. Jangan dia nak menggantikan kerja tuhan pulak dengan menjatuhkan hukum.

Kalau takde benda baik yang dia nak sampaikan, lebih baik dia diamkan diri dari nak menjadi BABI Ternakan DAPigs. Cara itu lebih baik dari membodohkan diri dia sendiri depan orang ramai.

Seburuk – buruk orang UMNO dan Barisan Nasional yang sering dikutuk dan dikeji DAPigs selama ini pun, tak pernah ada yang menghina mendiang Karpal Singh sewaktu dia meninggal dunia.

Itu menunjukkan yang orang UMNO dan Barisan Nasional ni masih lagi mempunyai nilai kemanusiaan walaupun berbeza pandangan Politik. Tak seperti yang ditonjolkan oleh BABI ternakan DAPigs ni.

Kebiadaban yang ditonjolkan jelas tidak mencerminkan peribadi dirinya sebagai seorang yang beragama Islam. Dan penghinaan yang dilakukan itu tidak menjadikan dia seorang yang lebih baik dari orang lain.

Hari ini mungkin dia boleh kutuk orang yang dah meninggal dunia sesuka hati dia. Tapi dia lupa, dia sendiri pun tak tau lagi macam mana keadaan dia suatu hari nanti.

Pokok pangkalnya, bukan hak dia nak tentukan siapa masuk Neraka atau pun Syurga. Itu semua kerja tuhan belaka. Sedangkan dia sendiri pun belum tentu boleh masuk Syurga. Jadi, jangan sombong sangat nak kutuk orang lain sesuka hati dia pulak!!!




Source link

admin

No Comments

You must be logged in to post a comment.

Show Buttons
Hide Buttons