February 18, 2018
You can use WP menu builder to build menus


Tak tahu lah nak menangis ke ketawa? Sedih pun ya lawak apatah lagi. 

Agaknya dah jadi tradisi pembangkang, canang-canang pasal kebajikan rakyat ditekan, sudahnya merayu juga dekat rakyat hulur sumbangan kat depa. 

Pengerusi PPBM semalam merayu supaya rakyat isi tabung parti. Ke hulu ke hilir berkempen naik jet peribadi, lepas tu mintak duit rakyat! 

Perghh Anak “billionaire”, syarikat beratus-ratus pergilah mintak duit kat anak sendiri. Kenapa nak tekan rakyat pula? 

Oh lupa, boboi bukan orang Malaysia kan? Semalam minyak turun lebih 10 sen. Kalau ikut congak macai, naik 1 sen pun dah kecoh satu Malaysia. 

#TolakTunM 

#PakatanProDAP 

#TolakPakatanPRU14



Source link

admin

No Comments

You must be logged in to post a comment.

Show Buttons
Hide Buttons