April 19, 2018
You can use WP menu builder to build menus


Astaga!!! Tak habis lagi cerita pasal video ni ye? Tak jemu betul orang ni bercerita pasal isu video ni. Kenapa la agaknya?

Bagi Semut, masyarakat Malaysia dah ‘cemuih’ dengar cerita video ni. Kebanyakkan mereka yang dah tengok video tu pun dah buat spekulasi masing – masing.

Kata mereka, tak syak lagi. Lelaki yang didalam video tu ialah Datuk Shazryl Eskay, China Doll dan juga Si Ketua Penipu tu.

Semut tak cakap apa – apa. Ini andaian orang yang dah tengok video tu. Ini pandangan mereka. Pandangan ini adalah pandangan rakyat. Bukan pandangan UMNO atau Barisan Nasional.

Lagi pun, puak – puak Pakatan tu jugak yang memperjuangkan Kebebasan Hak Bersuara. Jadi tak boleh la kita nak pinggirkan suara rakyat begitu sahaja. Betul tak?

Dan, kisah pasal video seks ni takkan reda selagi Si Ketua Penipu tu tak ambik tindakan. Nanti lepas balik makan tengahari, kita cerita sikit pasal pandangan rakyat ni ye.

Sambil – sambil tu, jemput la tengok video ni dulu ye. Buat la tafsiran sendiri. Jangan asyik nak salahkan orang lain je kerjanya. Semoga terhibur.




Source link

admin

No Comments

You must be logged in to post a comment.

Show Buttons
Hide Buttons